„Rail Baltica“ – didžiausias Baltijos regiono infrastruktūros projektas
Atkūrusios nepriklausomybę Baltijos šalys sutarė, kad tiesioginio geležinkelių susisiekimo su Vakarų Europos valstybėmis atkūrimas yra svarbus regiono saugumui ir ekonomikai.
Lietuva, Latvija ir Estija priėmė sprendimą nutiesti naują Europinio standarto 1435 mm vėžės pločio geležinkelį „Rail Baltica“, kuris sujungtų Baltijos šalis su vakarų Europos valstybėmis.
Šiuo metu projekte dalyvauja penkios Europos Sąjungos šalys: Lenkija, Lietuva, Latvija, Estija ir netiesiogiai Suomija.

Ruožo ilgis Lietuvoje
392 km
28,1 mlrd. Eur
nauda regionui
Padės pasiekti
žaliojo kurso tikslų
Naujai sukurtos darbo vietos Baltijos regione
~20 000
Elektrifikavimo programa – modernios, aplinkai draugiškos transporto sistemos pagrindas
Elektrifikavimo programa apima 15 projektų, tarp jų ruožų Kaišiadorys–Radviliškis, Šiauliai–Klaipėda bei Vilniaus geležinkelio mazgo geležinkelio elektrifikavimas, naujų elektrinių ir baterinių traukinių bei elektrinių lokomotyvų įsigijimas, traukos pastočių ir autotransformatorinių statyba, esamų depų pritaikymas elektriniams riedmenims bei naujų statyba ir kiti sprendimai, užtikrinantys sklandų, tvarų ir ekonomiškai naudingą keleivių bei krovinių vežimą geležinkeliais.

731 km
Elektrifikuojamo ruožo ilgis
15
Naujų elektrinių traukinių
17
Naujų elektrinių lokomotyvų
„FREE Rail“ programa – mažesnė priklausomybė, didesnis patikimumas
Atsižvelgdami į būtinybę užtikrinti sklandžią, visapusišką integraciją į Europos geležinkelių sistemą, 2023 m. įsteigėme „FREE Rail“ programą. Šios programos tikslas – atsiriboti nuo nedraugiškų šalių ir atnaujinti LTG pagrindinius veiklos procesus, užtikrinant atitiktį Europos Sąjungos reikalavimams ir gerosioms praktikoms. Programa siekiama sukurti saugią ir nuo užsienio kišimosi apsaugotą geležinkelių sistemą.
