Vertė, kurią kuriame
#CiaTraukia

„Rail Baltica“ – didžiausias Baltijos regiono infrastruktūros projektas

Atkūrusios nepriklausomybę Baltijos šalys sutarė, kad tiesioginio geležinkelių susisiekimo su Vakarų Europos valstybėmis atkūrimas yra svarbus regiono saugumui ir ekonomikai.

Lietuva, Latvija ir Estija priėmė sprendimą nutiesti naują Europinio standarto 1435 mm vėžės pločio geležinkelį „Rail Baltica“, kuris sujungtų Baltijos šalis su vakarų Europos valstybėmis.

Šiuo metu projekte dalyvauja penkios Europos Sąjungos šalys: Lenkija, Lietuva, Latvija, Estija ir netiesiogiai Suomija.

Ruožo ilgis Lietuvoje

392 km
28,1 mlrd. Eur

nauda regionui

Padės pasiekti

žaliojo kurso tikslų

Naujai sukurtos darbo vietos Baltijos regione

~20 000

Elektrifikavimo programa – modernios, aplinkai draugiškos transporto sistemos pagrindas

Elektrifikavimo programa apima 15 projektų, tarp jų ruožų Kaišiadorys–Radviliškis, Šiauliai–Klaipėda bei Vilniaus geležinkelio mazgo geležinkelio elektrifikavimas, naujų elektrinių ir baterinių traukinių bei elektrinių lokomotyvų įsigijimas, traukos pastočių ir autotransformatorinių statyba, esamų depų pritaikymas elektriniams riedmenims bei naujų statyba ir kiti sprendimai, užtikrinantys sklandų, tvarų ir ekonomiškai naudingą keleivių bei krovinių vežimą geležinkeliais.

731 km

Elektrifikuojamo ruožo ilgis

15

Naujų elektrinių traukinių

17

Naujų elektrinių lokomotyvų

„FREE Rail“ programa – mažesnė priklausomybė, didesnis patikimumas

Atsižvelgdami į būtinybę užtikrinti sklandžią, visapusišką integraciją į Europos geležinkelių sistemą, 2023 m. įsteigėme „FREE Rail“ programą. Šios programos tikslas – atsiriboti nuo nedraugiškų šalių ir atnaujinti LTG pagrindinius veiklos procesus, užtikrinant atitiktį Europos Sąjungos reikalavimams ir gerosioms praktikoms. Programa siekiama sukurti saugią ir nuo užsienio kišimosi apsaugotą geležinkelių sistemą.