Traukiniai tai viena aplinkai draugiškiausių transporto priemonių. Vežant keleivius traukiniais CO₂ emisija yra kelis kartus mažesnė nei vežant kelių transportu, o skirtumas dar didesnis, lyginant su kelionėmis lėktuvais.
Siekdami suteikti galimybes keleiviams važiuoti ir krovinius vežti be pėdsako gamtai, vykdome geležinkelių elektrifikavimo programą. Vienas iš svarbiausių šios elektrifikavimo programos projektų yra geležinkelio Vilnius–Klaipėda elektrifikavimas, kurį LTG grupė vysto siekdama sumažinti oro taršą, didinti transporto sektoriaus efektyvumą ir pereiti prie visiškai elektrinės traukos kroviniams ir keleiviams. Projektas apima darbų vykdymą Vilniaus geležinkelio mazge bei Kaišiadorių–Klaipėdos (Draugystės stotis) ruože.
Įgyvendinant projektą numatyta nutiesti 363 km kontaktinio tinklo statybą, šešių traukos pastočių Lentvaryje, Žeimiuose, Linkačiuose, Tarvainiuose, Kretingoje ir Žasliuose statybą, jų prijungimą prie "Litgrid" elektros energijos tiekimo tinklo ir bandymus. Taip pat aštuonių autotransformatorių statybą, siekiant užtikrinti elektros energijos tiekimo įtampos stabilumą kontaktiniame tinkle. Įgyvendinus projektą, metinės šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos sumažės 150 tūkstančių tonų.
Svarbu pabrėžti, kad elektrifikavimo programa nėra vien tik kontaktinio tinklo tiesimas, tai visapusiška transformacija, apimanti traukos pastočių ir auto-transformatorinių statybas, naujų elektrinių riedmenų įsigijimą, esamos infrastruktūros pritaikymą bei naujų sprendimų diegimą, kurie užtikrina tvarų, efektyvų ir konkurencingą geležinkelių transportą.
