Klientų patirties gerinimas
LTG grupė siekia kurti patogią, saugią ir įtraukią kelionių bei paslaugų patirtį visiems klientams, tiek privatiems keleiviams, tiek verslo įmonėms. Klientų patirties gerinimas tapo svarbia LTG grupės strategine kryptimi, apimančia infrastruktūros, informacijos ir paslaugų kokybės tobulinimą.
Svarbiausios iniciatyvos:
- Projektas „Maršrutas be kliūčių“ – geležinkelio stočių ir peronų pritaikymas riboto judumo asmenims.
- Nauji žemagrindžiai elektriniai traukiniai, palengvinantys įlipimą vyresnio amžiaus keleiviams, tėvams su vaikais ir žmonėms su negalia.
- Modernizuotos keleivių informavimo sistemos ir informaciniai centrai stotyse.
- Nuoseklus dėmesys klientų ir visuomenės saugai.
Šios priemonės padeda kurti teigiamą klientų patirtį ir prisideda prie tvaraus judumo plėtros Lietuvoje.